יום חמישי, 12 במאי 2016

מדריך לתגובות בבלוג החדש שלי: חלק שני: כיצד להגיב אצלי בבלוג החדש כאורח

כיצד להגיב אצלי בבלוג החדש כאורח


ההתחלה זהה כמובן :
לאחר שפותחים את הקישור לפוסט רואים בתחתית הפוסט את הפרטים הבאים: כפי שמראים החצים הירוקים שהוספתי כאן, יש כרגע על הפוסט הזה 0 תגובות (באדיבותם הם כתבו על זה גם בעברית וגם באנגלית)

בחלון הקטן למטה כתוב start the discussion ויש ציור עלום של איש אנונימי.

מי שלא רוצה להתחבר עם משתמש גוגל או פייסבוק או דיסקוס או טוויטר: מתעלם מאפשרות ל"התחבר"
מקליק יש על קופסת התגובה (היכן שכתוב join the discussion או start the discussion) ואז זה נראה ככה:


כותבים את התגובה היכן שמצביע החץ הכחול (כאמור – התגובה אינה מוגבלת באורך שלה, וניתן גם להוסיף תמונה אם רוצים)
היכן שמצביע החץ הירוק כותבים שם כלשהו – לא חייב להיות אמיתי. ברגע שכותבים משהו שם, נוספים השדות הבאים למילוי: כתובת אימייל, סיסמה, ויש קופסית קטנה (אליה מצביע עכשיו החץ הירוק) בה אורח יכול לציין שהוא מעדיף להיות אורח. 

ברגע שציינתם שאתם מעדיפים להיות אורח, נעלם השדה של הסיסמא, ובשדה של כתובת האימייל אפשר לכתוב גם משהו פיקטיבי, כל עוד הוא במבנה של כתובת לדוגמא: a@z.net
לוחצים על החץ  כדי לשלוח את התגובה. 



במקרה הזה, המערכת תחכה לאישור שלי לפרסם את התגובה (אני אקבל על כך דוא"ל), וברגע שאאשר היא תופיע עם כל שאר התגובות, בזהות השם שכתבתם

כמובן שהחיסרון של תגובה עם דוא"ל פיקטיבי הוא שלא תקבלו הודעה אם עניתי לכם. אם הכנסתם דוא"ל אמיתי, המענה שלי יגיע אליכם למייל.
ומה שיפה הוא שבפעם הבאה שתיכנסו מאותו דפדפן לבלוג שלי, הוא כבר יזכור אתכם....



בהצלחה ותודה על הסבלנות

אין תגובות: