יום שלישי, 17 במאי 2016

מדריך להרשמה לקבלת עדכונים מהבלוג החדש שלי

לפני שאתחיל אתן קרדיט לאליפל שהקים מערכת מופלאה של מדריכים למשתמש, הוראות והנחיות לשימוש באתר הבלוגים הזה...ובכל זאת אכתוב כאן בשפה שלי כמה הנחיות למי שרוצה להרשם לקבלת עדכונים לפוסטים שלי.
כאשר נכנסים לבלוג שלי רואים למעלה בצד ימין שתי אפשרויות רישום כמנוי:

העיגול והחץ הכחול מדגישים אחד מהם: מעקב באמצעות דוא"ל (אימייל).
כמו בישראבלוג, ממלאים את כתובת המייל שלכם, לוחצים submit
ואז מגיע אליכם לדוא"ל מייל לאישור בחירתכם, יש ללחוץ על הקישור בהודעת הדוא"ל שהתקבלה - ומכאן ואילך תקבלו הודעה על כל פוסט חדש שאפשרסם.
אגב - אם אינכם מוצאים את ההודעה בתיבת הדואר הנכנס, יש לחפש אותה בספאם או זבל או (למי שיש חשבון גוגל) ב-all mail - לפעמים זה מגיע לשם בהתחלה בטעות.

העיגול והחץ הירוק מדגישים את האופציה להרשם כחברים friend connect לאתר הבלוג שלי. האמת - אין לי מושג מה זה אומר ומה ההבדל...עוד לא שיחקתי עם זה (ועוד לא מצאתי התייחסות ישירה לזה בין כל המדריכים הנהדרים של אליפל) ואין לי מושג אם זה גורם לאתר לשלוח לכם הודעת מייל כשיש פוסט חדש או לא....

אבל בהחלט האופציה הראשונה קלה ועובדת. בהצלחה

אין תגובות: